puremoment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Banyo için elektrikli termosifon taktırmak istiyorum.
Baymak ve Demirdöküm arasında kaldım.
Bu konuda tecrübesi olan var mı? Kalite olarak hangisini tercih etmeliyim veya seçerken neye dikkat etmeliyim?
Ayrıca şu cihazı al sıkıntı yaşamazsın dediğiniz başka f/p termosifon tavsiyeniz var mı?

Demirdöküm (Dijital Göstergesiz versiyon) : https://www.koctas.com.tr/demirdokum...E&gclsrc=aw.ds

Baymak: https://www.koctas.com.tr/baymak-aqu...e/p/1000112776
Merhaba demirdöküm kullandık biz sıfır almıştım 80 litre liği idi sanırım. Hem az yakıyor hemde çok sessiz idi. Hatta doğalgaz çektirince kuzene verdim takdırmamış öyle duruyor. Düşünür müsün bilmem ucuz yollu istersen sana alabilirim. Ürün hiç tamir görmedi.
Bahsettiğim model led ekran dereceli göstergsli premium modeli.
Yanılmıyorsam sabah bakarım ya 65 yada 80 lt premium led göstergsli modeli