Teşekkürler bu markaları da araştırıcam hocam
https://www.hepsiburada.com/beko-bkt...0ALETLER%C4%B0
Bizimki neredeyse bunun tıpa tıp aynısı, hala kullanıyoruz yaz aylarında güneş enerjisinden gelen suyu direk buna veriyoruz hem daha az çalışmış oluyor çok düşük bir tüketim elde ediyoruz. Kışın kombiden kullanıyoruz.