Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Özkaracalar 20 yıl, Beko 10 yıl kulandık sorun yaşamadık. Gördüğüm kadarıyla genellikle Termodinamik çok tercih ediliyor. Ne alırsanız alın bence elektronik göstergeli alın derim, kullanımı daha kolay oluyor.
Teşekkürler bu markaları da araştırıcam hocam