Hocam Özkaracalar 20 yıl, Beko 10 yıl kulandık sorun yaşamadık. Gördüğüm kadarıyla genellikle Termodinamik çok tercih ediliyor. Ne alırsanız alın bence elektronik göstergeli alın derim, kullanımı daha kolay oluyor.