AloneDark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu şekilde görünüyor hocam

Tamam geçiş yapmayın.Son demler taciz ederler paket değiştirin diye.2. dönem de enfazla + 50 lira ekleyin faturanız o kadar.Güle güle kullanın