Hocam 2.dönem yazıyorum mu tarifende ? Dikkatli kontrol et.Eğer yazıyorsa sakın paketi değiştirme.Müşteri hizmetleri birşeyden haberi yok.Daha üstü bakıyor bu işlere.Onlarada ancak sosyal medyadan yazarak yada BTK üzerinden şikayetle ulaşabiliyorsun.
Tarifem ve paketlerim kısmınde yazmıyor hocam. Nereden öğrenebilirim diye araştıracağım şimdi.