Boş boş yorum atmayan ve içten bir şekilde yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız. Diğer arkadaşlara gelince: ne hilesi kullandığımı bilmeden boş boş yorum yazıyorsunuz. Kullandığım hileyi public sunucularda değil arkadaşlarımla kurduğum özel sunucuda açıyordum GTA 5 için. Aşırı kötüsünüz. Şantaja uğruyorum adam orada "umarım hile kullananların başına gelmeye devam eder." yazmış. Size ne yazsam bilemedim. Yine de umarım aynı şeyi hiç kimse yaşamaz.