benyuri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran kartını söküp anakarttan görüntü alamıyorsanız kabloda sorun olabilir, farklı bir kablo ile deneyin. Resetleme yapıyormu hala.
Evet 10/15sn de resetleme yapıyor ama kafasına göre.
Kabloyu farklı cihaz ile test ettim monitörü test ederken