Hocam merhaba, sanırım aynı tarifeyi "redli müşteri özel plus 25" kullanıyoruz. Benimde taahütüm temmuz sonunda bitiyor ve gelen smste 470tl olacağı yazıyor. Bu konu hakkında bilginiz var mı?
Hocam 2.dönem yazıyorum mu tarifende ? Dikkatli kontrol et.Eğer yazıyorsa sakın paketi değiştirme.Müşteri hizmetleri birşeyden haberi yok.Daha üstü bakıyor bu işlere.Onlarada ancak sosyal medyadan yazarak yada BTK üzerinden şikayetle ulaşabiliyorsun.