Sosyal medya ekibi bana ulaşıp 18 Temmuz'da detaylı sms yönlendirilecektir dedi. Muhtemel sizinde 2. dönem tarifeniz var 30₺ zam gelecektir.
sms geldiğinde bilgilendirirseniz sevinirim hocam. Eğer dediğiniz gibiyse 2. dönemden devam etmek için herhangi bir işlem yapmamıza gerek var mı?