Hayırdır neye göre yazılanlar provokasyon olarak belirleniyor?

Ülkemizde mülteci ve istilacı istemediğimizi belirtmek provokasyon mu oluyor?

Her şey oldunuz bir Türk olamadınız yeter artık.