Merhabalar.

Aranızda bir sözleşme varsa sözleşmede iş başı yaptığınız
tarih yazıyorsa o tarih hesaplanır. Fakat sözleşme yoksa
fiili olarak çalışmaya başladığınız gün hesaba katılır. Yani
iş yeriniz haklı diyebiliriz.

İyi forumlar