10 küsür yıldır yapmayın etmeyin doldurmayın bunları ülkeye, vatandaşlık vermeyin, besleyip büyütmeyin, bu kadar yeter tamam dahasını getirmeyin, hadi bunları getirdiniz Afgan getirmeyin, bunları getireceğini söyleyen partiye de oy vermeyin dedik dedik ne oldu? O kadar kayıtsız izliyorum ki olaylara, umurumda bile değil. Sosyal medyada ne diye bir şeyler yazıp hukukun adaletin olmadığı ülkede başıma iş açayım? Hem sosyal medyada bir şey yazsam yarısından fazlası din kardeşimiz diyen, neredeyse %60 kadarı malum ittifaka oy veren tipler zaten kime neyi izah etmeye çabalayayım ki, o kadar umurumda değil, öylesine umurumda değil ki o kadar olur. Kim kimi kesmiş, hangi aracı taşlamışlar o kadar umurumda değil daha nasıl anlatayım bilemiyorum.
Bana ne ya, ben yıllardır bas bas bağırdım, her platformda yapmayın etmeyin destek olmayın dedim, şimdi benim haklı çıkma zamanım, onların haksız çıkma zamanı gelmiş ben ne kendimi paralayacağım acı gerçekle yüzleşsinler. Kayseri mi? Oy tercihlerine bakmaya gerek yok, %80 kadarı mülteci destekçisi partilere oy vermiş, anca o küçücük %20lik dilime üzülürüm hepsi bu, gerisinden bana ne aga, din kardeşleriyse besleyip büyütsünler işte mis gibi, al sana din kardeşi, benim öyle kardeşlerim yok ben ne diye çabalayayım. Şu saatten sonra benim ülkemin insanı çile çekiyor, benim memleketimde vatandaşlarımız sağlık hizmeti alamazken onlar alıyor devri de kapandı. Din kardeşine sağlık hizmeti hakkını devretmek istemişse Kayseri halkı ben ne karışayım kardeşim? Herkes tercihlerinin sonucunu yaşar, kendimi hiiiiç yıpratamam.