bi işe başladım 3 haziranda. 1 haziran cumartesiye denk geldiği için haliyle pazartesi iş başı yapabildim. patronla da 1'inde başladığıma dair el sıkışmıştık 2 hafta öncesinde. işe girişim pazartesi yapılmış diye bugün maaşımda cumartesi pazar kesilmiş. bu konuda iş yeri haklı mı acaba?