Ülkedeki ekonomi, enflasyon, özellestirmeler (gerci satcak bisi de kalmadı), ayrımcılık, insanların kutuplasması, artan ahlaksizlik, bilinçli cahillestirme politikaları, egitimdeki köklü daraltmalar, alenen yapilan hirsizliklar, itibardan tasarruf olmaz zırvaları, daha bugun maliye bakaninin alenen yaptigi borsa spekulasyonu, adamcilik....... HİÇBİRİ UMRUMDA DEGIL. HEPSINI SINEYE CEKER HATTA AFFEDERIM.
Ama SURİYELILER tamamen gitsin. Muazzam ötesi bir tehlikedir. Üstteki tüm yazdiklarim toparlanir, duzeltilir, hallolur. 2 istiklal mahkemesine bakar. Ama Suriyelilerin varliginin uzun vadede getirileri bizi 50 yıl sonra simdiki filistin haline getirir.