OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslanlarımız Suriye'ye gidiyor. Yoğun bir gidiş var. Tabi bastırmak adına mı başka bir durum mu bilmiyorum ama anlık olarak durum bu.
Esad yan çizerse bu aslanlar Şam'a kadar yürür. Esad'in Türk'e boyun eğmekten başka bir seçeneği kalmadı. Biz binlerce yıldır bu topraklardayız. Malum devletin tek korkusu bu aslanlar. Artık fitil ateşlendi. 3.Dünya savaşı olur olmaz. Ama malum devletin altımızda ilerleyeşini durdurmayacağı belli oldu. Lübnan sonrası Suriye sonra ki adımdır. Bunu esad bal gibi biliyor. Ya herro ya merro. Bu topraklarda ciriti sadece Türk atar.

Allah bu aslanların yardımcısı olsun...