Aslanlarımız Suriye'ye gidiyor. Yoğun bir gidiş var. Tabi bastırmak adına mı başka bir durum mu bilmiyorum ama anlık olarak durum bu.
Kaynak gözlerim arkadaşlar yani sınırdayım zaten .