Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 piyasasında dikkatimi çeken bişey var. Özellikle genç yaştaki kişiler ellerindeki para ile illa iş kuracam mantığı üzerine gidip saçma sapan tekelleşmiş sektörlere girip batıyorlar. 30k para ile epin sektörüne girip kâr etmeniz çok çok zor. 1 2 yıl önce olsa 30k ile çok rahat ilerlerdiniz ama şuan çok zor. Tavsiyem paranızı farklı yatırımlarda değerlendirmeniz ve herşey için doğru zamanı beklemenizdir.
Farklı olarak nereye yatırım yapabilirim hocam? Elimde 15 20K para var bununla ufak ufak birşeyler yapmak istiyorum. SMM kurdum 2 haftada 3 4 K felan kazandım ama yarısı kar yani ufak kar oluyor ve uğraşa değmiyor gibi birşey. Daha farklı ne yapabilirim bilemedim. Bilgisayar için biriktirdiğim paramı kullanacağım