R10 piyasasında dikkatimi çeken bişey var. Özellikle genç yaştaki kişiler ellerindeki para ile illa iş kuracam mantığı üzerine gidip saçma sapan tekelleşmiş sektörlere girip batıyorlar. 30k para ile epin sektörüne girip kâr etmeniz çok çok zor. 1 2 yıl önce olsa 30k ile çok rahat ilerlerdiniz ama şuan çok zor. Tavsiyem paranızı farklı yatırımlarda değerlendirmeniz ve herşey için doğru zamanı beklemenizdir.