Üretmeden 1 e al 3 e sat olayına alışmış hocam bizim millet. Kapıya ücretsiz kargo gelince millet bi şok oluyor tabi
Hala aldığım araba mopunu hazmedemiyorum 290 TL verdim aynı ürüne, Temu'da 100 TL
Uzun süredir yerel esnaftan alışveriş yapmıyorum, 1-2 yıl önce hobi bahçesi için su motoru sordum nalbura 3.500 TL dedi, marka modelini herşeyini not etmiştim, eve geldim bir baktım Hepsiburada'da 430 TL bu kadar büyük bir kazanç oranı görmemiştim.