Konu
Temu paylaşımlarına dur diyelim
01-07-2024, 01:11:53
#33
GokhanGok
zamanın da ne güzel sadece avrupadaydı şu indirim muhabbeti. TR'ye gelipte b.kunu çıkarmadığınız hiç bir şey yok. Adam haklı 30 binlik alışveriş yap 3bin al diyor. Ya da 2500 alışveriş yap 250 indirim diyor. Boş işlerle uğraşıyorsunuz.