Çin malı kalitesiz çöp ürünler satan bir site, refli üye avantaji çok yüksek olduğu için herkes saldırıyor işte.
Herşeye eyvallah ama buna değil, ülkemizde satılan ürünlerinde %80'i Çinden geliyor. Ve hocam aldığım ürünlerin tıpatıp aynıları hatta kullanılan görseller bile aynı, bir kaç örnek vermek isterim.
TR'de 290 TL verip aldığım araba yıkama mopu Temu'da 100 TL
TR'de 280 TL olan arabama uygun anahtar kabı Temu'da 75 TL
TR'de kargo dahil 170 TL olan araba yıkama eldiveni Temu'da 20 TL
TR'de 500 TL olan araç güneş koruycu şemsiye Temu'da 145 TL
daha çok ürün var hocam