Bu tür konulara çok yorum yapmıyorum ama zamanına yazık kardeşim.

Markayı falan geçtim hadi diyelim kullandirdilar. Temu uluslararası bir pazaryeri ve Türkçe desteği mevcut, zaten bir-çok forumda gerekli paylaşımlarda yapılıyor.

Hiç başlamadan birakin derim.