Daha önce yaptıklarınız güzeldi ama sürdüremedim dediniz hocam neden peki yeni başlayacaklara da örnek olur hem.
Teşekkür ederim hocam. Ortakla iş yapmak çok iyi ama eksi yönleride var. Ben dropshipping girdiğim de sadece bilgimi kullandım ve sermaye ortağı aradım, buldum. Para da sorun olmadığını söyledi ve İşe girdik kanada pazarında satış yapıyordum. 1.500 buy box almıştım ve o akşam zengin olduk diye mutluluktan havaya uçuyordum

. Gece ve gündüz sipariş düşmeye başladı ve gram ihlal ya da iade yoktu. Total para +1000 yapmaya başladı. Arından sermaye ortağım parasının bittiğini söyledi ve mağazayı tatile çektim. Komik bir bitiriş oldu ama güzeldi. Ayakkabı ya girsek enflasyon yükselişteydi 150₺ ye aldığım 1 ay sonra 300₺ oluyordu. Fiyat artışı nedeniyle sürdürmek istemedim. Bir de benim önemsediğim konulardan bir tanesi tedarikçi başkası olduğu sürece ürün ya kalitesiz oluyor ya da sorunlu gidiyor. Bu tabiki genel bir ifade değil. Bana denk gelmiş olabilir. Ben bir iş modeli seçip başta tedarikçiyle çalışsam bile sonradan üretime geçmeyi hep hedeflemişimdir. Ama hiç üretime geçemedim.