i20 2017 aldık bir kaç ay önce.
araçtan memnunum 1.4 olmasına rağmen gidişi konforu yalıtımı hoş.
sunroof detayı güzel bir detay. hatchback sağa sola iyi sığıyor.
tavsiye ederim.
clio dan geçince ağır gelebilir. symbolden geçtim araba ağır geliyor xsa kilo olarak.