Merhaba
Konu sahibindeydi sorun. Ona sorun isterseniz. Ben sadece konu sahibinin sorusuna cevap yazmıştım.
Ama şunu söyleyebilirim.
Hesap kapatılırsa bir daha açılmaz. Bu genel kuraldır.
İçerde bir bakiye varsa bankaya kalacak. Bankaya kalacak dediğim - paranın iadesini sadece ödeyen taraf isteyebilir. Orada da bir çok prosedür vardır tabii ve zaman aşımı olacak büyük ihtimal. Ama stripe hesap ''sahibine'' ödenmez.
Özellikle Amerika, İngiltere, Polonya ve diğer bir sürü ülkede internet üzerinden başvurarak açılan ''işletmeler'' için çok daha katıdır kurallar ve hesaplar kısa sürede kapatılır.
Kapatılmayan ve daha uzun süre aktif kalan hesaplar gözden kaçanlardır ve bir de vergi ödeyenlerdir. Ama onlar da kapatılacak.
benim anladığım açıklamanızdan ne yaparsanız yapın stripe üzerine yatacak bu hesapların ozaman açıp da zaman kaybının bi anlamı yok