Merhaba,

aaPanel, lemp / lamp kurup kullanan kişiler için gayet kullanışlı iken, panelden hiç anlamayan kişiler için kullanımı zor bir paneldir. App kısmında bir çok yazılımı / modülü bulabiliyorsunuz. Ancak yazılımsal firewall kurmadan kullanmamanızı öneririm.

İyi çalışmalar.