Hocam şöyle bir durum var; diyelim evi sattınız 10.5M liraya ticaret yaptınız ve 2 senede 5M kar ettiniz ama aynı evi 2 sene sonra 15M ancak alabiliyor iseniz bu biraz hamallık olmaz mı? Belki ben yanlış hesap yapıyor olabilirim pek anlamam öyle büyük paralardan