BU fiyata sırf manzarası var diye satılmaz.Emlak balonu öyle artmış ki sahibimnde'de herkes birbirinden görüp fiyat yükseltiyor.Sektörün içinde birisi olarak yaprak kıpırdamıyor şu anda.Herkes faizci olmuş.Ev ve araba yatırım aracı olmakdan çıkmak üzere.Amorti süresi çok çok önemli.Ne diyeyim bu fiyatdan giderse büyük başarı.