pekmezcimuzo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam para yatırmadan nasıl para kazanılıyor ? mantıksız değil mi ? kupon tutarsa parayı neye göre veriyorlar ?
Aynı sistem benim oturduğum bi mahallede kahvehanede vardı. O kadar çok müşterisi vardı ki. Yazıcıdan bir kağıt çıkartıyor o kağıdı sana veriyor tutarsa parayı sana ödüyor. O ödediği para adama koymuyor. Günde adam zaten kaybedenlerden deli gibi para kazanıyor.