Merhaba okuldan bir arkadaşım At yarışları ile ilgileniyor, bayilerde veresiye olmadığı için mahallesinden bir çeteyi bulmuş ve sanal olarak bahis oynuyor;
Sistem şu, siz kuponunuzu çeteye gönderiyorsunuz onlar onu alıp not ediyor, kupon kazanırsa paranızı veriyor, kazanmazsa kupon için verdiğiniz para onlara kalıyor, ortada hiç bir şey yok oynanan bir kuponda yok, tamamen sanal..
Resmen illegal bayilik gibi bir şey.
Bu kafayı ticarete yorsalar nasıl olurdu acaba.