TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ya YD zFold ya da bunlardan birini almayı planlıyorum bakalım. YD telefonlar satarken sıkıntı olur diyorlar
z fold almayın çoğu uygulama ekran gövde oranını desteklemiyor