mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar,

çalıştığım işyerinde sunucu var. web sitesini bağlayıp basit işlemler yapmak istiyoruz.

sunucuda windows kurulu. sanal linux kurup ssh açıp sunucu kiralar gibi kullanabilir miyiz?

bir diğer sorum port açmayı kapatmayı nasıl yapıyoruz? hyper-v üzerinden mi ayarlanıyor?
Merhaba, mümkün. Port için ya modem-router ya da köprü yapısı ile çıkış ayarlanabilir. Önemli olan, dinamik router ipsi mi statik sanal ip mi tanımlanacağı.
Ama günün sonunda, mümkün gayet.