VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış şablonuna uymamak için mi off-topic e açtınız konuyu
Hem bir alanı yok işimin r10 da off-topic uygun geldi. Paylaştım, sistemimi anlatırsam zaten işin önemi kalmıyor bence. Kendi kendime rakip çıkarırım. O yüzden burası uygun. Gelirli instagram satmıyorum ki sayfa bu konuda diyeyim 😀