mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar,

çalıştığım işyerinde sunucu var. web sitesini bağlayıp basit işlemler yapmak istiyoruz.

sunucuda windows kurulu. sanal linux kurup ssh açıp sunucu kiralar gibi kullanabilir miyiz?

bir diğer sorum port açmayı kapatmayı nasıl yapıyoruz? hyper-v üzerinden mi ayarlanıyor?
vmware ile yapabilirsiniz işlemi,modem/firewalldan port acmanız lazım,
farklı bir ipde yayın yapabilir ama sabit ip şarttır.