kalokagathia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam YD ürünler kullanışlı oluyor mu ya imei falan sıkıntı çıkartıyor mu acaba?
Bilmiyorum hocam valla hiç YD kullanmadım