20'lik diş çıkması anlayamayacağınız bir şey değil hocam, yaşayacağınız en büyük acılardan biri. Çıkmaya çalışırsa o dehşet ağrıyı hissedersiniz ama sadece dokunduğunuzda ağrıyorsa gömülüdür çıkmaya çalışmıyordur. Yine de kontrole gidin röntgen çekip bakarlar.

Bendeki 1 tanesi çıkmaya çalışıyordu yarısı çıktı o çıkana kadar ölüp bittim. Şu an çıkmaya çalışmıyor uslu uslu duruyor ağrısı da yok. Yani sizdeki de çıkmaya çalışmayabilir..