Selamlar son 1 haftadır dişimde çürük vs bir sorun olmamasına rağmen yemek yerken bastırdığımda ağrı gibi birşey hissediyorum ama tam ağrı gibi de değil
Sizde de ilk böyle mi belirti vermeye başlamıştı ?