hocam mesela orada rakam ya da karşılaştırma değil genel olarak vatandaşın randevuya karşı tutumu.
Genel millet olarak %10 kesim hariç maalesef randevu konusunda öyleyiz ama insanımız para vermeyi sevmez ve bir şeye para veriyorsa ve para verdikten sonra gitmemesi durumunda o hizmeti alamazsa kesin gider