Arladaşlar, hiçbir şeyin devri bitmez. Daima devam eder ama sizlere biteceği mantıklı geliyorsa biraz düşünmenizi tavsiye ederim. Bazı alanlarda içerik üretecek boşluk küçülüyor sadece. Belki sizler alan bulamıyor olabilirsiniz. Şahsi düşüncem böyle
Çok güzel bir tespit. Emeğinize sağlık
"Blogların devri bitti" diyen arkadaşların maksadı, xyz içerikler ise evet onların devri çoktan bitti.
Artık google için yazma devri bitti. Şimdi insanlara faydalı olma zamanıdır. İnsanların işine gerçekten yarayacak içerikler üretme zamanıdır.