bende tam bu konuyu açmaya gelmiştim,sakıncası yoksa sorumu ben de buradan sorayım.sakıncası varsa silebilirim
bendede vestelin inverter klimalarından birisi var,elbistanda dükkan açtıgımda almıştım yıllar önce ve o zaman klimasız ve kışın günde 7-8 saat çalıştırarak biçok defa kontrol etdim,çok az yakıyordu.şimdi mersindeyim,sıcakla başım dertde ve klimayı buraya kurdurmuştum,yıllardır kullanılmıyor.ben gelince kullanmaya başladım tekrar.ne kadar yaktıgınıda merak ediyorum ama bi türlü hesaplayamadım.klimanın arkasındaki bilgilere göre hesaplanabilir mi acaba saatlik ne yaktıgı?
resmi spoiler içine aldım :
Burada ürünün teknik verileri yer alıyor. Tüketim verisi ortama göre değişir. Wattmetre alarak anlık tüketimi takip edebilirsiniz.