Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun bilincindeyim, ama cookieste neden pw değeri geçiyor onu anlayamadım gerek varmı diye düşünüyorum veya password değeri yerine farklı bir isim atanabilirdi diye düşünüyorum.
Password olarak geçen, password un yanından bile geçmiyor da olabilir hocam, ona back-end tarafını görmeden bir şey diyemeyiz. Ne dönüyor, ne amaçla koyuldu, yem mi atıldı, bunlar hep soru işareti.