KaraAlew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogrudur hocam size inaniyorum. Kullanan arkadaşlar için söyledim, bir daha düşünsünler, tum hizmetlerimi taşıdım bu firmadan.
en iyisini yapmışsınız hocam bende taşıcayacağım domainlerimi geçende rastgele bakıma alınmıştı 6 saat alan adlarımı yönetemedim gerçekten sıkıntılı bir firma kendileri.