Estawky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam olay keşke sadece sorgulama olsa bu domainin parasını verdim faturası mevcut, buna rağmen kayıt edip kendilerine aldılar , whois kaydı mevcut ekran görüntülerinde.
Dogrudur hocam size inaniyorum. Kullanan arkadaşlar için söyledim, bir daha düşünsünler, tum hizmetlerimi taşıdım bu firmadan.