Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Natro 2020'de yabancı firmaya satıldı. Team.Blue diye biliyorum
hocam yerli yabancı fark etmiyor şirket olarak dns yönetmeye bile aylık para alıyorlar