Mustafa1379 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aciluzman.cım bendeydi yenilemeyi unuttuğum için boşa düştü şimdi tekrar aldım. teşekkürler
çok güzel domain hocam gerçekten. Uğraşabilsem kaçırmazdım.