Symbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senelik konuyu hortlatmışsın hocam
uyuyanı uyandırdık hocam . Tasarım ihtiyacımız var . web ofisi ile çalışmayı düşünüyoruz .İletişime geçmeye çalışıyoruz. Girişi de yok uzun zamandır uyku modundalar