cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar çarşamba günü klimam geldi kurulumunu yaptılar fakat ne kadar elektrik harcadığını hesaplayamadım. Her gün komple açık vaziyeti düşünerekten,
Bir kaç hesaplamalara göre 3 tür seçenek var
sitesinde yıllık 840w yazıyor /365 yapıp x30(1ay) yapınca elektrik kwh 2.25tl birim fiyatıyla çarptım
Çıkan sonuç 155tl

şöyle bir şey gördüm bir de
Yıllık Tüketim (W) Soğutma
143

Link bu
https://www.arcelik.com.tr/split-klima/09325-a-klima
Bu klima ne kadar yakıyor şimdi?

Birçok Faktör var bununla alakalı 18000 btu m.electric inverter klima var dış ünite güneş maruz kalıyorsa sizde içeride 18 dereceye ayarladıysanız saate 1.8kw/h tüketim yapar
9000 Btuda 1000 waat tüketim yapar sürekli maksda calısır ve sogutamazsa ortamı bunun gibi cok fazla etken var oda kac m2