NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PHPTema sanırım. Bakmıştım evet güzel. Hatta 2 sene önce almışım bir tane ama kullanmamışım. Bunların yeniden kurulumu ya da lisans durumları nasıl oluyor. Bilginiz var mı?
Bende sizin gibi kullanıcıyım teknik destek ekibi ile görüşürseniz yardımcı olacaklardır.