Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@JOB; hocamın temalarını tavsiye ederim 8 aydır bende severek kullanıyorum.
PHPTema sanırım. Bakmıştım evet güzel. Hatta 2 sene önce almışım bir tane ama kullanmamışım. Bunların yeniden kurulumu ya da lisans durumları nasıl oluyor. Bilginiz var mı?